Sinterklaas kapoentje...

Wat voor de ene Blonde een pure marteling werd, kan voor de andere Blonde een waar geschenk zijn in deze pakjesperiode.

Tijdens de laatste Sew Challenge kreeg Miss B. namelijk dit in haar ogen vreselijke pinguïn stofje te verwerken tot een geschenk voor de schoonouders. Ik kan u garanderen dat ze er bijna nachtmerries over had, maar bon er werd een stuk pinguïns gebruikt en de rest van het lapje verdween onderaan de stoffenbak.

Toen ik echter hoorde dat Little J.'s neefje een keukentje kreeg van de goede Sint wou ik proberen daar wat leuke spulletjes voor te vinden om dat keukentje op te vullen. "Safety First" was mijn eerste gedacht want ik zou voor hem een ovenwantje maken en een pannenlap, op kleuterformaat.

Maar welk stofje gebruik je voor keukengerief voor een driejarig ventje?


Guess what?! Neefje S. is al drie jaar compleet zot van ..... PINGUINS!!!!

B. viel bijna van haar stoel toen ik vroeg of ik haar vervloekte pinguïnstofje mocht gebruiken en gretig ging ze tot helemaal onderaan de stoffenbak en kon ik aan de slag.

Veel stof kruipt er natuurlijk niet in zo'n wantje en pannenlapje dus de pinguïns zijn nog steeds niet op, maar voorlopig mag ik het restje toch bij mij houden ;-)

Neefje S. liep vorig weekend vrolijk rond met z'n pinguïnwant en gaat zijn kleine vingertjes zeker niet verbranden tijdens het koken.



Stofje: Uit de doos van Bieke
Biais: Veritas

Reacties

  1. Leuk dat mijn stofje verschillende bestemmingen kreeg en nu nog niet op is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor er kunnen nog wel een paar verrassingen mee gemaakt worden ;-) Hohoho, 't is the season.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts