Project Zelda

Project Zelda: De werknaam van een mysterieus 9-maanden-durend project en het resultaat werd een week geleden aan de aardbol voorgesteld!



Zelda kreeg bij introductie aan de wereld een nieuwe naam toegekend, maar die doe ik voorlopig niet uit de doeken. 

Kevin werd nonkel Kevin, M&M kregen er een nichtje bij. Puur geluk dus deze dagen. Wat wil je, met zo'n snoesje! Zomers zoet is ze, die kleinste telg in de familie.

Làng voor haar geboorte had Zelda al meer als genoeg kledij. Ik besloot dus om een praktischer kado te maken voor schoonbroer en schoonzus... 


Het werd een spannend werkstuk voor mij, want ik werkte nog nooit eerder met paspel en zette nog nooit een blinde rits in. Ook knoopsgaten plaatsen zit niet in mijn dagelijkse, laat staan wekelijkse activiteiten. 

Maar wat ben ik content met het resultaat! De binnenstof is heerlijke zachte tetra van bij Madeline, maar ook de buitenkant is een zalige double gauze, ik scoorde deze op de blogmeet van enkele weken geleden en de timing kon niet beter!

  
Ta-daaaa, mijn allereerste Lua slaapzak in volle glorie. Binnenkort ligt er een mega-snoezige baby in te knorren! Als dat uw eierstokken niet doet rammelen, weet ik het ook niet meer zenne ;-)

Reacties

  1. Reacties
    1. Dankje Delphine! Ik was (ben) echt zo blij met het resultaat. Pluspunten voor schoonbroer want die had eerst niet door dat het zelfmaak was, en dacht dat het uit de winkel kwam :-D X B.

      Verwijderen
  2. Prachtig! Lua slaapzakken zijn de enige slaapzakjes hier in huis, toppatroon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danku!! Ik ben ook grote fan, zo zullen er zeker en vast nog volgen! X B.

      Verwijderen
  3. Waauw dat is een supermooi cadeau! En nu ben ik ook wel benieuwd naar de aardse naam van Zelda :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankje Davina! Haha, ik noem haar nog steeds Zelda, uit pure gewoonte... Is het niet leuker als het mysterie nog eventjes blijft bestaan? Nog héél eventjes? ;-) X B.

      Verwijderen
  4. Super mooi! Prachtige stoffen keuze! Hier ook een veel gemaakt patroon! Zijn enorm handig en leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankuuu! De puzzelstukken vielen hier qua stofkeuze plots inderdaad helemaal in elkaar. Is vooral heel voldoendend om te maken vind ik. Ik heb er toch een hele tijd aan gezeten, aan dit eerste exemplaar, maar ik ben er redelijk zeker van dat er zo nog zullen volgen! Laat die babies maar komen! :-D X B.

      Verwijderen
  5. schoon gerief! wie zou daar niet blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Heidi! Haha, ge weet maar nooit he, misschien mensen die niet graag zachte stofkes voelen... Of die niet echt houden van Alice in Wonderland, ik zeg maar iets ;-) Gelukkig viel dit cadeau wel goed in de smaak! X B.

      Verwijderen
  6. Mijn baby slaap niet in een slaapzak, maar zo een leuk exemplaar als dat van jou zou me overstag doen gaan! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's een compliment zeg! Bedankt!! Steek uw babytje maar snel in zo'n zachte slaapzak! ;-) X B.

      Verwijderen
  7. Zalig patroon he! Prachtig exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zit inderdaad super in elkaar! Met een klein stresske aan begonnen, maar de uitleg was zo duidelijk... Heerlijk! Dankuu!! X B.

      Verwijderen
  8. Amai, knap! En zoveel nieuwe dingen tegelijk experimenteren, chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh danku! :-D Ja het was een serieus experiment, dat wel! Maar het helemaal waard natuurlijk. X B.

      Verwijderen
  9. Oh zo prachtig! Gebruikte je nog een extra laag tussen de twee lagen double gauze? Twijfelde ook om er eentje te maken als geboortecadeau, maar ben bang dat het niet warm genoeg zal zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nathalie, dankjewel voor je fijne reactie!! Ik stak er nog een laag tetradoek tussen. Zo is hij toch warmer, maar ook nog zeer ademend. Ik hoop dus dat dat de ideale oplossing was :-)

      Verwijderen
  10. Mooi mooi mooi! En die Lua, áls ik nog eens een babykadootje maak, komt die zeker in aanmerking! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Is er ooit een reden om geen babykadootje te maken... Er wordt altijd wel ergens een baby geboren :-D

      Verwijderen
  11. Mooi mooi mooi! En die Lua, áls ik nog eens een babykadootje maak, komt die zeker in aanmerking! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Reacties
    1. Oh Eva, je moest het gevoeld hebben! :-)) Heerlijk zacht!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts